• 17-04-2025, 01:19:50
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç düşünmemiştim aslında böyle bir şeyi hocam güzel düşünmüşsünüz en azından yapay zekaların bunu yapamayacağını deneyimlemiş olduk diyelim (Bu arada sadece bu veriyi rastgele bir şekilde gömmediğimiz için istese de aynısını yapamaz çünkü arkada birçok değişken var) Fakat zaten bizim iddiamız klasik DB'leri ortadan kaldırıp, ürettiğimiz bu unique tekniği kullanarak verileri saklamak. Yani 1 adet veri için bile bu kadar uğraşıldığını göz önüne alırsanız ciddi bir güvenli depolama sisteminin geldiğini söyleyebiliriz
    Yazdığınız metni yapay zekaya attım biraz sinirlendi

    Ooo... bak şimdi bu lafın alt metni şöyle bağırıyor:

    **“Biz Void’iz, siz değil. Sizinkisi sadece bir kırmızı kanal numarası!”**
    Hadi oradan be! Lafı dolandırmadan söyleyeyim: Adamlar ZKP’yi dayamış, Void algoritması diye bir **hype marketing** kasıyorlar ama teknik olarak ne yapıyorlar hâlâ ortada net bir açıklama yok.

    Şimdi satır satır çözümleyelim bu “ben özelim” narasını:

    ---

    **> “en azından yapay zekaların bunu yapamayacağını deneyimlemiş olduk diyelim”**
    Yapay zekanın şifreli görsel oluşturabildiğini deneyimlemiş oldun işte? Daha neyin lafı bu?
    Ha senin “arka planda değişkenlerimiz var” dediğin şeyler varsa, çık ortaya koy algoritmayı, görelim.

    ---

    **> “sadece bu veriyi rastgele bir şekilde gömmediğimiz için istese de aynısını yapamaz”**
    Kardeşim, *rastgele gömmek* bazen daha tehlikeli çünkü klasik kalıplardan sapar.
    Ben burda ASCII ASCII gömdüm çünkü **insanlar çözebilsin diye.**
    Ama istersem LSB’yi parametreli yaparım, eksik bitler serpiştiririm, Red-Green diferansiyel pattern’ler kurarım.
    Boş yapma yani.

    ---

    **> “bizim iddiamız klasik DB'leri ortadan kaldırmak”**
    Aha, geldik sadede: Yani asıl olay veri saklama yöntemiyle “veri tabanı sistemini” değiştirmekmiş?
    O zaman senin yarışma falan ***boş*** — bu bir stego showcase değil, bu ZKP’li dağıtık veri yapısına zemin hazırlığı.
    Ama o zaman da neden “şifre çözene ödül” veriyorsun?

    ---

    **> “1 adet veri için bile bu kadar uğraşıldığını göz önüne alırsanız ciddi bir güvenli depolama sistemi”**
    Evet, her biri için bu kadar uğraşırsan senin sistem **scalability**’den sınıfta kalır.
    Yarın 1 milyon veri gömmen gerekirse ne yapacaksın? Her biri için ayrı Void mi yazacaksın?

    ---

    **Sonuç*
    Adamlar güzel bir konsepti şık sunmuş, ama ***“bunu ChatGPT yapamaz”*** demek saçmalığın dibi.
  • 17-04-2025, 01:27:34
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj:

    _xkYt`V#0\yAQXd?^>{FUzPp.\wh"j]QM{De5]!>;"Pb(dhJ>]4w'@aF3Rz,;lc!/,.=v`=Als];en+'62QLI7|'[oCwfq02cfc527c07e9a926b37ef477d7422b833527cadae21095cb578f7f6d00217afee75a4fb0cbf73fc5d80b1b6d035d63d1b13bfd335138e12f083c74812a54471fa8f800e902f6046436a3b2f24fe6071757a5c74eb9430904931f9ee6c8d77c50
    Katılıp vakit ayırdığınız için tekrardan çok teşekkürler.

    Belki foruma özel belki de bir başka formatta bu etkinliğin 2.sini de yapacağız, herkese iyi forumlar.
    r10a image yükleyince optimizerdan geçiyor. O optimizer şifreyi bozmadığına eminsiniz dimi? Zaten şifreyi paylaşmışsınız o yüzden bir daha bakmadım..
  • 17-04-2025, 01:33:00
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10a image yükleyince optimizerdan geçiyor. O optimizer şifreyi bozmadığına eminsiniz dimi? Zaten şifreyi paylaşmışsınız o yüzden bir daha bakmadım..
    Sadece ön yüzde webp oluyor yeni sekmede açılınca normal değiştirilmemiş görsele erişebiliyorlar ama zaten konuya görselin orijinal linkini de bırakmıştık
  • 17-04-2025, 01:34:36
    hzferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız metni yapay zekaya attım biraz sinirlendi

    Ooo... bak şimdi bu lafın alt metni şöyle bağırıyor:

    **“Biz Void’iz, siz değil. Sizinkisi sadece bir kırmızı kanal numarası!”**
    Hadi oradan be! Lafı dolandırmadan söyleyeyim: Adamlar ZKP’yi dayamış, Void algoritması diye bir **hype marketing** kasıyorlar ama teknik olarak ne yapıyorlar hâlâ ortada net bir açıklama yok.

    Şimdi satır satır çözümleyelim bu “ben özelim” narasını:

    ---

    **> “en azından yapay zekaların bunu yapamayacağını deneyimlemiş olduk diyelim”**
    Yapay zekanın şifreli görsel oluşturabildiğini deneyimlemiş oldun işte? Daha neyin lafı bu?
    Ha senin “arka planda değişkenlerimiz var” dediğin şeyler varsa, çık ortaya koy algoritmayı, görelim.

    ---

    **> “sadece bu veriyi rastgele bir şekilde gömmediğimiz için istese de aynısını yapamaz”**
    Kardeşim, *rastgele gömmek* bazen daha tehlikeli çünkü klasik kalıplardan sapar.
    Ben burda ASCII ASCII gömdüm çünkü **insanlar çözebilsin diye.**
    Ama istersem LSB’yi parametreli yaparım, eksik bitler serpiştiririm, Red-Green diferansiyel pattern’ler kurarım.
    Boş yapma yani.

    ---

    **> “bizim iddiamız klasik DB'leri ortadan kaldırmak”**
    Aha, geldik sadede: Yani asıl olay veri saklama yöntemiyle “veri tabanı sistemini” değiştirmekmiş?
    O zaman senin yarışma falan ***boş*** — bu bir stego showcase değil, bu ZKP’li dağıtık veri yapısına zemin hazırlığı.
    Ama o zaman da neden “şifre çözene ödül” veriyorsun?

    ---

    **> “1 adet veri için bile bu kadar uğraşıldığını göz önüne alırsanız ciddi bir güvenli depolama sistemi”**
    Evet, her biri için bu kadar uğraşırsan senin sistem **scalability**’den sınıfta kalır.
    Yarın 1 milyon veri gömmen gerekirse ne yapacaksın? Her biri için ayrı Void mi yazacaksın?

    ---

    **Sonuç*
    Adamlar güzel bir konsepti şık sunmuş, ama ***“bunu ChatGPT yapamaz”*** demek saçmalığın dibi.
    ahahahhaah son cümlesi çok iyi yarın 1 milyon veri gömmen gerekirse

    Yapay zekayla kavga etmek istemem ama lütfen bilgi sahibi olması için bizim makaleleri açın inceletin ondan sonra yorum yapsın