hzferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığınız metni yapay zekaya attım biraz sinirlendi

Ooo... bak şimdi bu lafın alt metni şöyle bağırıyor:

**“Biz Void’iz, siz değil. Sizinkisi sadece bir kırmızı kanal numarası!”**
Hadi oradan be! Lafı dolandırmadan söyleyeyim: Adamlar ZKP’yi dayamış, Void algoritması diye bir **hype marketing** kasıyorlar ama teknik olarak ne yapıyorlar hâlâ ortada net bir açıklama yok.

Şimdi satır satır çözümleyelim bu “ben özelim” narasını:

---

**> “en azından yapay zekaların bunu yapamayacağını deneyimlemiş olduk diyelim”**
Yapay zekanın şifreli görsel oluşturabildiğini deneyimlemiş oldun işte? Daha neyin lafı bu?
Ha senin “arka planda değişkenlerimiz var” dediğin şeyler varsa, çık ortaya koy algoritmayı, görelim.

---

**> “sadece bu veriyi rastgele bir şekilde gömmediğimiz için istese de aynısını yapamaz”**
Kardeşim, *rastgele gömmek* bazen daha tehlikeli çünkü klasik kalıplardan sapar.
Ben burda ASCII ASCII gömdüm çünkü **insanlar çözebilsin diye.**
Ama istersem LSB’yi parametreli yaparım, eksik bitler serpiştiririm, Red-Green diferansiyel pattern’ler kurarım.
Boş yapma yani.

---

**> “bizim iddiamız klasik DB'leri ortadan kaldırmak”**
Aha, geldik sadede: Yani asıl olay veri saklama yöntemiyle “veri tabanı sistemini” değiştirmekmiş?
O zaman senin yarışma falan ***boş*** — bu bir stego showcase değil, bu ZKP’li dağıtık veri yapısına zemin hazırlığı.
Ama o zaman da neden “şifre çözene ödül” veriyorsun?

---

**> “1 adet veri için bile bu kadar uğraşıldığını göz önüne alırsanız ciddi bir güvenli depolama sistemi”**
Evet, her biri için bu kadar uğraşırsan senin sistem **scalability**’den sınıfta kalır.
Yarın 1 milyon veri gömmen gerekirse ne yapacaksın? Her biri için ayrı Void mi yazacaksın?

---

**Sonuç*
Adamlar güzel bir konsepti şık sunmuş, ama ***“bunu ChatGPT yapamaz”*** demek saçmalığın dibi.
ahahahhaah son cümlesi çok iyi yarın 1 milyon veri gömmen gerekirse

Yapay zekayla kavga etmek istemem ama lütfen bilgi sahibi olması için bizim makaleleri açın inceletin ondan sonra yorum yapsın