phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj:

_xkYt`V#0\yAQXd?^>{FUzPp.\wh"j]QM{De5]!>;"Pb(dhJ>]4w'@aF3Rz,;lc!/,.=v`=Als];en+'62QLI7|'[oCwfq02cfc527c07e9a926b37ef477d7422b833527cadae21095cb578f7f6d00217afee75a4fb0cbf73fc5d80b1b6d035d63d1b13bfd335138e12f083c74812a54471fa8f800e902f6046436a3b2f24fe6071757a5c74eb9430904931f9ee6c8d77c50
Katılıp vakit ayırdığınız için tekrardan çok teşekkürler.

Belki foruma özel belki de bir başka formatta bu etkinliğin 2.sini de yapacağız, herkese iyi forumlar.
r10a image yükleyince optimizerdan geçiyor. O optimizer şifreyi bozmadığına eminsiniz dimi? Zaten şifreyi paylaşmışsınız o yüzden bir daha bakmadım..