Anket R10 Piyango Yapılsın mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 95
R10 Piyango Yapılsın mı?
Her ay düzenli olarak yapılsın
%34,74 (33 Oy)
Sadece yılbaşında yapılsın
%26,32 (25 Oy)
Yapılmasın, çok gereksiz
%38,95 (37 Oy)
  • 17-11-2018, 22:50:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Daha öncesinde böyle bir etkinlik yapıldı mı bilmiyorum, yapılsa ne tür katılım sağlanır onu da bilmiyorum. Birden bire aklıma böyle bir fikir geldi. Malum yılbaşı yaklaşıyor, milli piyango olayını hepiniz bilirsiniz. Kısaca aklımdakini şöyle açıklayayım;

    Belirlenen ücreti yatıran her üye katılabilir. Örneğin 20 lira katılım ücreti olarak ayarladık.
    Çekiliş tarihi belirledik ve katılan üyeler arasında çekiliş yaptık. Çekilişi kazanan arkadaş toplanan bütün 20 liraları kazanmış olur. Dilerseniz yılbaşına kadar paralar toplanır, çekiliş yılbaşında yapılır. Ya da her ay yaparız, ayda 1 kere kazananı belirleriz.

    20 Lira cebimizden çıksa bizi etkilemez ama kazanan arkadaşın işine yarar. 100 kişi katılsa 2000 TL yapar.

    Paralar r10 yöneticilerinin belirlediği bir hesapta toplanır ya da varsa (daha güvenilir olur) direkt r10 genel hesabında toplansın. Tabi yöneticilerin onayı gerekiyor.
    Kura çekimini ya da çekilişi de Yönetim ya da yönetimin belirlediği birisi yapabilir canlı yayın aracılığıyla.

    Kısaca bu şekilde bir proje düşündüm, sizde fikirlerinizi ya da geliştirilebilir dediğiniz noktaları belirtirseniz sevinirim. Ayrıca ankette de aylık ya da yıllık olarak yapılmasını oylayabilirsiniz.
  • 17-11-2018, 22:52:48
    #2
    Yılın ilk günü tüm r10.net skandala uyanır.
    Paralar nerede? Hocam milli piyango idaresinden izinsiz böyle birşey yapılamaz.
  • 17-11-2018, 22:53:29
    #3
    Muhtemelen olamaz... Sıkıntılı birçok durum olur.
    @Coskun; hocamızın taşın altına elini koluyla birlikte koyması gerekir.
    Bir çok çok çok konuyu içinde barınıyor. Herkesin fikri öneri niteliğindedir tabi, belki de yapılabilir.
  • 17-11-2018, 22:57:35
    #4
    Yani düşünce fena değil ama uygulamada sıkıntı çıkabilir. Veya forum yöneticileri ücretsiz premium üyelik verebilir. Hatta hatırlayan vardır, Hıtıtajans döneminde bir konuya 00.00 da yorum yapanlara premium üyelik verilmişti. Onun yüzünden o sene yılbaşını r10 da geçirmiştim. Ama 1 senelik silver üyelik kazanmıştım.
  • 17-11-2018, 22:57:53
    #5
    Milli piyango idaresinden 2312-2324 sayılı izni vs gibi olması gerekir.
  • 17-11-2018, 23:02:35
    #6
    zor
  • 17-11-2018, 23:02:37
    #7
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılın ilk günü tüm r10.net skandala uyanır.
    Paralar nerede? Hocam milli piyango idaresinden izinsiz böyle birşey yapılamaz.
    kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli piyango idaresinden 2312-2324 sayılı izni vs gibi olması gerekir.
    Sanırım yanlış anlaşıldı Arkadaşlar kendi aramızda para toplayıp, kurayla birlikte her ay birine gidecek o para. Bunun milli piyangoyla ne alakası var
  • 17-11-2018, 23:02:38
    #8
    milli piyango idaresinin izni ile olması olayı varken bu olay yasal olmaktan çıkar
  • 17-11-2018, 23:03:59
    #9
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milli piyango idaresinin izni ile olması olayı varken bu olay yasal olmaktan çıkar

    Şaka mısınız üstteki mesajda belirttim olayı hocam, yanlış anlaşılmalar olmuş sanırım.