• 15-12-2023, 17:09:33
    #1
    2 yıldır pubg ye girdim ilk defa ne olmuş böyle pochinki de bile bot var gerçek oyuncu 1-2. bilmediğim birşey mi var acaba yoksa oyuncu mu kaybetti pubg
  • 15-12-2023, 17:11:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeter bence kaç sene oldu sıkıldı millet
  • 15-12-2023, 17:11:46
    #3
    Platin üye
    düşük ranklarda daha çok bot çıkıyor.
  • 15-12-2023, 17:12:59
    #4
    Her el değilde bazı ellerde çok çıkıyor bot o haritayı sevmeyen oluyor mesela cıkıyolar botla dolduruyor yerini.

    Şu hileleri tamamen bitirebilse pubg bayağı iyi oyun hatta gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan
  • 15-12-2023, 17:14:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır pubg ye girdim ilk defa ne olmuş böyle pochinki de bile bot var gerçek oyuncu 1-2. bilmediğim birşey mi var acaba yoksa oyuncu mu kaybetti pubg
    Bende en son bilmem kaç ay önce girmiştim, belki 1 yıl önceydi. Full bot vardı kaç el girdiysem hep bot, benim hesap yeni açılmış diye kötü oyuncular geliyordur dedim yanıma oyunu oynayan birisini daha aldım onla girdik yine de full bottu aşırı kötü olmuş.

    Eskiden, pandemi zamanları tadından yenmiyor du efsane dönemlerdi ya hâla tadı damağımda.
  • 15-12-2023, 17:20:01
    #6
    Yıllar önce oyuna girdim dedim az vakit geçireyim. Grubumuz oluşmuş bende ses de açıkmış konuşanları duyuyorum, çoluk çocuk hepsi, bir göl kenarındayız tekneye bineceğiz, gruptan birisi bir el bombası attı ortamıza hepimiz öldük. Dedim burası çoluk çocuğun yeri olmuş 5 dakika zevk ile oyun bile oynanmaz bir sildim o gün bitti pubg benim için.
  • 15-12-2023, 17:21:38
    #7
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeter bence kaç sene oldu sıkıldı millet
    galiba
    Dream4118 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşük ranklarda daha çok bot çıkıyor.
    yani 65 levelim düşük değil aslında ama olabilir tab
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her el değilde bazı ellerde çok çıkıyor bot o haritayı sevmeyen oluyor mesela cıkıyolar botla dolduruyor yerini.
    yani 2 gündür oynuyorum fena bot dolu
    Şu hileleri tamamen bitirebilse pubg bayağı iyi oyun hatta gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan
    kesinlikle
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende en son bilmem kaç ay önce girmiştim, belki 1 yıl önceydi. Full bot vardı kaç el girdiysem hep bot, benim hesap yeni açılmış diye kötü oyuncular geliyordur dedim yanıma oyunu oynayan birisini daha aldım onla girdik yine de full bottu aşırı kötü olmuş.
    evet katılıyorum hocam
    Eskiden, pandemi zamanları tadından yenmiyor du efsane dönemlerdi ya hâla tadı damağımda.
    doğru o zamanları aradım biran oyuna girince
  • 15-12-2023, 17:24:36
    #8
    Tek girerseniz oyuna bot ağırlıklı oluyor. Duo özellikle de squad girerseniz bot olmuyor fazla o zaman.

    Oyuncu sayısı pandemiye göre azalınca oyunda bekleme süreleri arttı. Bu yüzden botları koydular.

    Bu arada yapılan güncellemeler ile botlar normal oyuncu gibi mobile versiyonundaki botlar ile alakası yok.
  • 15-12-2023, 17:50:10
    #9
    millet gerçek hayata döndü 2 yıldır yapılan zamlardan sonra baktı oyna oyna nereye kadar şimdi hepsi kira ödemek için deli gibi çalışıyor bende dahil ))