ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeter bence kaç sene oldu sıkıldı millet
galiba
Dream4118 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşük ranklarda daha çok bot çıkıyor.
yani 65 levelim düşük değil aslında ama olabilir tab
Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her el değilde bazı ellerde çok çıkıyor bot o haritayı sevmeyen oluyor mesela cıkıyolar botla dolduruyor yerini.
yani 2 gündür oynuyorum fena bot dolu
Şu hileleri tamamen bitirebilse pubg bayağı iyi oyun hatta gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan
kesinlikle
baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende en son bilmem kaç ay önce girmiştim, belki 1 yıl önceydi. Full bot vardı kaç el girdiysem hep bot, benim hesap yeni açılmış diye kötü oyuncular geliyordur dedim yanıma oyunu oynayan birisini daha aldım onla girdik yine de full bottu aşırı kötü olmuş.
evet katılıyorum hocam
Eskiden, pandemi zamanları tadından yenmiyor du efsane dönemlerdi ya hâla tadı damağımda.
doğru o zamanları aradım biran oyuna girince