hfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır pubg ye girdim ilk defa ne olmuş böyle pochinki de bile bot var gerçek oyuncu 1-2. bilmediğim birşey mi var acaba yoksa oyuncu mu kaybetti pubg
Bende en son bilmem kaç ay önce girmiştim, belki 1 yıl önceydi. Full bot vardı kaç el girdiysem hep bot, benim hesap yeni açılmış diye kötü oyuncular geliyordur dedim yanıma oyunu oynayan birisini daha aldım onla girdik yine de full bottu aşırı kötü olmuş.

Eskiden, pandemi zamanları tadından yenmiyor du efsane dönemlerdi ya hâla tadı damağımda.