• 27-02-2021, 20:06:42
    #1
    Ara sıra pubg mobile oynuyorum. 400k bp 6k gümüş parçacık birikmiş. Neye harcamak mantıklı acaba?
  • 27-02-2021, 20:14:14
    #2
    gümüş parçaçıkları set alabilirsin bpyide kutu açarsın başka yapacak bişey yok diye biliyorum
  • 27-02-2021, 20:17:43
    #3
    Çok fazla yapabileceğin bişey yok. 1-2 tane silah kaplaması alınabiliyor onları al. Sonrasında bir iki süs, kıyafet, tava, paraşüt falan alabilirsin. En son kalanlarla gümüş parçacık al, onlarla da parçacık alıp toplu kutu açılışı yapabilirsin.
  • 27-02-2021, 20:28:22
    #4
    Anca BP harcama görevini yaparsın, 6bin gümüş parçacığa her gün diğer kısmındaki yerde en alttaki iki tane set öğesi al. 5/5 alınabiliyor. 10 tane olunca sandık alabiliyorsun. Klasik,premium ve malzeme sandığı yapılıyor güzel birşeyler çıkar bana araba deseni çıkmıştı
  • 27-02-2021, 20:59:56
    #5
    yemlihakaraygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gümüş parçaçıkları set alabilirsin bpyide kutu açarsın başka yapacak bişey yok diye biliyorum
    megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla yapabileceğin bişey yok. 1-2 tane silah kaplaması alınabiliyor onları al. Sonrasında bir iki süs, kıyafet, tava, paraşüt falan alabilirsin. En son kalanlarla gümüş parçacık al, onlarla da parçacık alıp toplu kutu açılışı yapabilirsin.
    berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anca BP harcama görevini yaparsın, 6bin gümüş parçacığa her gün diğer kısmındaki yerde en alttaki iki tane set öğesi al. 5/5 alınabiliyor. 10 tane olunca sandık alabiliyorsun. Klasik,premium ve malzeme sandığı yapılıyor güzel birşeyler çıkar bana araba deseni çıkmıştı
    Şunları aldım 380k bp 2.5k gümüş parçacığı kaldı teşekkürler
  • 27-02-2021, 21:07:32
    #6
    video çekip youtube atsak iş yapar mı arkadaşlar? yapanlara baktım ekranda kendi kafalarını da gösteriyorlar göstermeden direk çeksek olmaz mı sizce?
  • 27-02-2021, 21:16:13
    #7
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video çekip youtube atsak iş yapar mı arkadaşlar? yapanlara baktım ekranda kendi kafalarını da gösteriyorlar göstermeden direk çeksek olmaz mı sizce?
    Şahsen ben teneke kafalar ve kozmik karıncanın abonesiyim. Yemek yerken mutlaka açar izlerim. Ama sadece sandık açmakla tutacağını sanmıyorum. Özellikle teneke kafalar çok özgün bir kanal inceleyin bence
  • 27-02-2021, 21:59:11
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben teneke kafalar ve kozmik karıncanın abonesiyim. Yemek yerken mutlaka açar izlerim. Ama sadece sandık açmakla tutacağını sanmıyorum. Özellikle teneke kafalar çok özgün bir kanal inceleyin bence
    yok sandık açmayacağım ben oynayacağım ama çok acemiyim sadece oynarken biraz komik konuşma falan yapacağım yapabilirsek tabi hafif küfürlü daha doğrusu küfürleri değiştirerek

    bu ne ya oyunu yapan ekip bu teneke kafalar kadar bilmez bu oyunun özelliklerini