Şahsen ben teneke kafalar ve kozmik karıncanın abonesiyim. Yemek yerken mutlaka açar izlerim. Ama sadece sandık açmakla tutacağını sanmıyorum. Özellikle teneke kafalar çok özgün bir kanal inceleyin bence
yok sandık açmayacağım ben oynayacağım ama çok acemiyim sadece oynarken biraz komik konuşma falan yapacağım yapabilirsek tabi hafif küfürlü daha doğrusu küfürleri değiştirerek
bu ne ya oyunu yapan ekip bu
teneke kafalar kadar bilmez bu oyunun özelliklerini