• 28-10-2010, 23:24:02
    #28
    SzolnoK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu harfları kullanmadan da istediklerimiz yazılabilir. veya yabancı forumlara uploadlarımızı paylaşım yapabiliriz ingilizce olarak. bu harfleri kullanmadan da kullanamz mıyız biz bu tür programları?
    denetim masasından klavyeni ingilizce olarak ayarlıyorsun. tarih ve saat kısmından ABD olarak değiştiriyorsun pc yi . klavye sorunu ortadan kalkıyor . ancak proxy sorunu ortaya cıkıyor. captha sorunu ortaya cıkıyor. decaptha dan kredi alabilirsin onun için ve de ücretli proxy kullanabilirsin hezimetli iş. ileri düzey ingilizce bilmeniz şart yoksa zarar edersiniz.
  • 28-10-2010, 23:24:26
    #29
    ugur_ben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok bizimkiler direk programı başkalarına satmaya çalışmıştır

    Abi nası bi milletiz biz ya...Amerika da bir market ilk defa ürün iadesi kabul ettiğinde bizim türkler şampuanları alıp içini boşalttıktansonra su doldurup iade ediomuş...Böle böle koli koli şampuan biriktirmisler

    Fransadaki Euro ile çalışan kola makinalarında bizim 1 YTL'lik demir paranın da çalıştını gören türkler.. 1 YTL atıp kolayı alıp bide fransız frangı olarak para üstü almaya başlamışlar...

    Böle şeylerin örneği okadar çokki.. Tüm dünyada yavaş yavaş dışlanıoruz...
    sürekli alışveriş yaptığım mymemory.co.uk vardı. 2 ay öncesinde Türkiyeye ürün göndermeyi durdurmuş. çok ucuza (türkiye şartlarına göre yarı fiyatına) birsürü şey aldım oradan. kapatılma sebebi de bizim uyanık türkler ürün gelmedi deyip (geldiği halde) iade talep edip iade almalarıymış. o siteyi bu hale getirenlere öyle sinirlendim ki bulursam dalıcam
  • 28-10-2010, 23:42:20
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En sevmediğim olay;
    Biz türkler şöyleyiz, biz Türkler bunu yaparsak bık bık bık.
    Yahu nıye kendınızı bu kadar aciz goruyorsuznu çözemıyorum, biz bunu yaptıkda adam vermıyor vermezse vermesın kardeşım, aynısını yazacak 72 adam var burda.

    Bu ulkede bu tur bir şey olunca hemen herks dalga gçer gıbı bız boyleyız bız şoyleyız muhabbetı yapıyor, Türklüğünden utanmayacaksın evet boyle yapıyoruz, yapmamızın nedenı onlardan daha zekı olmamızda olabılır o açıdanda bakmak lazım elın adamı kıramıyordur Türk kırıyordur şifresını, elin adamı kullnıyordur hıt alamıyordur Türk kullanıyordur 3 kod eklıyordur sağına soluna hiti katlıyordur.
    Bu kadar küçük görmeyın kendınızı, yarıon obur gun yurtdışına çıkarsınız adamdan bı hot dog ıstersınzı sorna vermez sana sende boynunu buker evet ben boyleyım yemeyı beceremem dersın, Bir Türk olarak tarihinden utanmıyorsan, Bir Türk olarak ülkendeki insanların yaptıklarındanda utanmayacaksın (bu tür konularda tabi)
    Onun dışıdna karşıyım bu biz Türküz, Bizim insanımız yapar mantığıyla cumle kurmak bile buyuk bır yanılgıdır.
    Dünyada bana bir ülke gösterinki bizimki gibi bu tür şeyler yazıp kendi milleti hakkında böyle şeyler yazsın. kimse yazmaz, o yuzden kımsede yazmamalı zaten,
  • 29-10-2010, 13:25:49
    #31
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevmediğim olay;
    Biz türkler şöyleyiz, biz Türkler bunu yaparsak bık bık bık.
    Yahu nıye kendınızı bu kadar aciz goruyorsuznu çözemıyorum, biz bunu yaptıkda adam vermıyor vermezse vermesın kardeşım, aynısını yazacak 72 adam var burda.

    Bu ulkede bu tur bir şey olunca hemen herks dalga gçer gıbı bız boyleyız bız şoyleyız muhabbetı yapıyor, Türklüğünden utanmayacaksın evet boyle yapıyoruz, yapmamızın nedenı onlardan daha zekı olmamızda olabılır o açıdanda bakmak lazım elın adamı kıramıyordur Türk kırıyordur şifresını, elin adamı kullnıyordur hıt alamıyordur Türk kullanıyordur 3 kod eklıyordur sağına soluna hiti katlıyordur.
    Bu kadar küçük görmeyın kendınızı, yarıon obur gun yurtdışına çıkarsınız adamdan bı hot dog ıstersınzı sorna vermez sana sende boynunu buker evet ben boyleyım yemeyı beceremem dersın, Bir Türk olarak tarihinden utanmıyorsan, Bir Türk olarak ülkendeki insanların yaptıklarındanda utanmayacaksın (bu tür konularda tabi)
    Onun dışıdna karşıyım bu biz Türküz, Bizim insanımız yapar mantığıyla cumle kurmak bile buyuk bır yanılgıdır.
    Dünyada bana bir ülke gösterinki bizimki gibi bu tür şeyler yazıp kendi milleti hakkında böyle şeyler yazsın. kimse yazmaz, o yuzden kımsede yazmamalı zaten,

    Aynısını yazcak 72 adam varsa 1 i yazsın alalım. Kendimizi küçük görmüyoruz , sadece ortada bir yanlış anlaşılma var bu yüzden kimse satmak istemiyor.
  • 29-10-2010, 15:45:35
    #32
    programın w*arezını buldum bıle türk sitelerinden birisinde paylaşılmış.
    güncellemeleride yaptı

    Sanırım bu nedenden dolayı satmak istemiyorlar
  • 29-10-2010, 15:46:43
    #33
    Ben olsam bende vermem..
    hatta bır cok yabancı sıtemde Türkiye IP'leri engelli.
  • 29-10-2010, 17:37:54
    #34
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    programın w*arezını buldum bıle türk sitelerinden birisinde paylaşılmış.
    güncellemeleride yaptı

    Sanırım bu nedenden dolayı satmak istemiyorlar
    Yaptıysa kara listeye düştün.

    Bu tür bir yazılım yazaabilcek arkadaş varsa ondan alalım
  • 29-10-2010, 18:25:49
    #35
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür bir yazılım yazaabilcek arkadaş varsa ondan alalım
    kesinlikle. yapın da para yabancıya gitmesin o zaman
  • 29-10-2010, 19:57:21
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ırkçını tekiymiş osmalıdan karın ağrıları var.Bizi barbar olarak tanımlıyorlar ya halbuki kendi atalarına baksın büyü yapıyor diye binlerce insanı yakmış en basit örneği.