peki bu harfları kullanmadan da istediklerimiz yazılabilir. veya yabancı forumlara uploadlarımızı paylaşım yapabiliriz ingilizce olarak. bu harfleri kullanmadan da kullanamz mıyız biz bu tür programları?
denetim masasından klavyeni ingilizce olarak ayarlıyorsun. tarih ve saat kısmından ABD olarak değiştiriyorsun pc yi . klavye sorunu ortadan kalkıyor . ancak proxy sorunu ortaya cıkıyor. captha sorunu ortaya cıkıyor. decaptha dan kredi alabilirsin onun için ve de ücretli proxy kullanabilirsin hezimetli iş. ileri düzey ingilizce bilmeniz şart yoksa zarar edersiniz.