• 14-03-2009, 17:16:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SAki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur birde facebook a yükliyim indirim
    facebook da 20dk sınırı var
  • 14-03-2009, 17:24:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mavie maker da kaydederken boyut ayarı varmış şimdi deniyorum bakalım kalite ne olacak
  • 14-03-2009, 17:27:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    facebook'da bendede sınır görünüyor ama ne istersem yükleyebiliyorum
  • 14-03-2009, 18:14:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mavie den 30 MB akadar Düşürdüm Kalite Çok Kötü Oldu Tanınmıyor Yüzler
    ve hala flash web player bulamadım
  • 14-03-2009, 18:45:37
    #14
    SAki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mavie den 30 MB akadar Düşürdüm Kalite Çok Kötü Oldu Tanınmıyor Yüzler
    ve hala flash web player bulamadım

    hangi codecleri kullanıyorsunuz ben 700 mb 150 yapıyorum seste görüntüde iyi e 150 mb göre iyi

    Player için şuna

    https://www.r10.net/web-2-0/105342-ke...lv-player.html

    bitane daha vardı
  • 14-03-2009, 18:55:18
    #15
    nero recode ile mp4 yapın
  • 14-03-2009, 18:57:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ben Movie Maker ile açtım boyutu düşürerek kaydetdim kalite düştü...
    xilisoft video converter ile dönüştürdüm yüzlerce mb oldu
    sen ne ile dönüştürdün dostum
  • 14-03-2009, 18:58:19
    #17
    kalite düşmeden nasıl boyut düşüreceksiniz ki?
  • 14-03-2009, 22:00:13
    #18
    arkadaşım benim güzel arkadaşım boyutu düşmesi demek kalite düşmesi demek benim makina da k lite codec var codec çok önemli.Şimdi 4 gb lık bir dvd nere 700 mb lık bir vcd nere xilisoftta flv yaparsın videoyu ses ve görüntü kalitesini düşürürsen mb düşer makinanında payı var çevirmelerde yine movimaker kadar iyi corel diye bir program var oda iyi ve hızlı çeviriyor.Karar ver Kalitemi yoksa Video Boyutumu ?