arkadaşım benim güzel arkadaşım boyutu düşmesi demek kalite düşmesi demek benim makina da k lite codec var codec çok önemli.Şimdi 4 gb lık bir dvd nere 700 mb lık bir vcd nere xilisoftta flv yaparsın videoyu ses ve görüntü kalitesini düşürürsen mb düşer makinanında payı var çevirmelerde yine movimaker kadar iyi corel diye bir program var oda iyi ve hızlı çeviriyor.Karar ver Kalitemi yoksa Video Boyutumu ?