SAki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mavie den 30 MB akadar Düşürdüm Kalite Çok Kötü Oldu Tanınmıyor Yüzler
ve hala flash web player bulamadım

hangi codecleri kullanıyorsunuz ben 700 mb 150 yapıyorum seste görüntüde iyi e 150 mb göre iyi

Player için şuna

https://www.r10.net/web-2-0/105342-ke...lv-player.html

bitane daha vardı