mavie den 30 MB akadar Düşürdüm Kalite Çok Kötü Oldu Tanınmıyor Yüzler

ve hala flash web player bulamadım
hangi codecleri kullanıyorsunuz ben 700 mb 150 yapıyorum seste görüntüde iyi e 150 mb göre iyi
Player için şuna
https://www.r10.net/web-2-0/105342-ke...lv-player.html
bitane daha vardı