• 17-08-2018, 14:05:35
    #1
    Program Satılmamaktadır...
  • 17-08-2018, 14:11:32
    #2
    Maillerin nasıl ayarlıyor hocam videoyu izledim ama tam olarak anlayamadım ve bir de açtığı hesapları bir yere not ediyor mu 24 saatte kaç hesap açabiliriz
  • 17-08-2018, 14:15:26
    #3
    Kurumsal PLUS
    Mümkünse 1 saat kadar test etmek istiyorum kendi proxylerim ile.
  • 17-08-2018, 14:35:12
    #4
    HakimOguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maillerin nasıl ayarlıyor hocam videoyu izledim ama tam olarak anlayamadım ve bir de açtığı hesapları bir yere not ediyor mu 24 saatte kaç hesap açabiliriz
    txt ye userw şeklinde kaydedıyor
    mailleride basit bir yöntem ile hallediyoruz
    sizin yapmanız gereken birşey yok



    Champions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkünse 1 saat kadar test etmek istiyorum kendi proxylerim ile.
    test vermiyoruz programın güvenliği açısından
  • 18-08-2018, 13:06:33
    #5
    mesajım bulunsun.
  • 24-08-2018, 16:12:04
    #6
    Pm alabilirmiyim
  • 25-08-2018, 01:36:24
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amacım konunuzu baltalamak değil ama bune benzer r10 'dan 300 tl civarında bir program aldım gerçekten proxy olmadığı takdirde program sadece görüntüden ibaret günde 10 hesap açıyorsun maksimum sürekli proxy değiştirmek için telefonumu bile root yaptım ne kadar proxy olursa olsun milyon hesaplarınız olmuyor maksimum 1k falan olur oda ayda yılda eğer farklı tenikler geliştirdiyseniz birşey diyemem tabikide ama + proxy olunca çok samimi gelmiyor tamamen şahsi görüşüm sürçü lisan ettiysek affola hayırlı forumlar
  • 25-08-2018, 11:46:55
    #8
    hcajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım konunuzu baltalamak değil ama bune benzer r10 'dan 300 tl civarında bir program aldım gerçekten proxy olmadığı takdirde program sadece görüntüden ibaret günde 10 hesap açıyorsun maksimum sürekli proxy değiştirmek için telefonumu bile root yaptım ne kadar proxy olursa olsun milyon hesaplarınız olmuyor maksimum 1k falan olur oda ayda yılda eğer farklı tenikler geliştirdiyseniz birşey diyemem tabikide ama + proxy olunca çok samimi gelmiyor tamamen şahsi görüşüm sürçü lisan ettiysek affola hayırlı forumlar
    hocam program aslında proxy ile çalısmıyor google chorome ile gizli sekmeden açtıgı için çok fazla program almanıza gerek yok zaten biz size proxy veriyoruz
  • 29-09-2018, 16:51:35
    #9
    alıp deneme fırsatı bulan kullanıcılar yorum atarlarsa çok güzel olur