amacım konunuzu baltalamak değil ama bune benzer r10 'dan 300 tl civarında bir program aldım gerçekten proxy olmadığı takdirde program sadece görüntüden ibaret günde 10 hesap açıyorsun maksimum sürekli proxy değiştirmek için telefonumu bile root yaptım ne kadar proxy olursa olsun milyon hesaplarınız olmuyor maksimum 1k falan olur oda ayda yılda eğer farklı tenikler geliştirdiyseniz birşey diyemem tabikide ama + proxy olunca çok samimi gelmiyor tamamen şahsi görüşüm sürçü lisan ettiysek affola hayırlı forumlar
hocam program aslında proxy ile çalısmıyor google chorome ile gizli sekmeden açtıgı için çok fazla program almanıza gerek yok zaten biz size proxy veriyoruz