Maillerin nasıl ayarlıyor hocam videoyu izledim ama tam olarak anlayamadım ve bir de açtığı hesapları bir yere not ediyor mu 24 saatte kaç hesap açabiliriz
txt ye user

w şeklinde kaydedıyor
mailleride basit bir yöntem ile hallediyoruz
sizin yapmanız gereken birşey yok
Mümkünse 1 saat kadar test etmek istiyorum kendi proxylerim ile.
test vermiyoruz programın güvenliği açısından