• 17-04-2015, 17:19:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Clash of Clans oynuyorum. 2 tane hesabım var. 1 tanesini bilgisayarımda bluestacks ile açtım. Diğerini de aynı şekilde bilgisayardan açmak istiyorum. Bir kaç şey denedim ama hiç biri işe yaramadı ;

    1- BlueStacks yerine Genymotion ile android işletim sistemini çalıştırdım. Ancak google play'den clash of clans indirilemiyor, aygıt uyumlu değil hatası veriyor. apk olarak indirip kurmayı denedim o da kurulamadı aynı hatadan dolayı.

    2- Oracle VirtualBox ile sanal işletim sistemi olarak windows xp kurdum. Bir çok yol denedim ancak Bluestacks grafik kartı olmamasından dolayı kurulamadı. Çok araştırdım bu konuyu eski bir setup buldum. Onu kurdum. Onda da ayrı bir hata verdi. Orca ile editledim ancak değişen pek bir şey olmadı.

    3- Andy ismindeki emulatoru kurmayı denedim ancak onun da sonu hüsran oldu.


    Şimdi sizden isteğim, bilgisayarımdan birden fazla bluestacks açabilir miyim?

    Ya da bildiğiniz farklı bir çözüm var mı?
  • 18-04-2015, 01:11:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KuTikuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clash of Clans oynuyorum. 2 tane hesabım var. 1 tanesini bilgisayarımda bluestacks ile açtım. Diğerini de aynı şekilde bilgisayardan açmak istiyorum. Bir kaç şey denedim ama hiç biri işe yaramadı ;

    1- BlueStacks yerine Genymotion ile android işletim sistemini çalıştırdım. Ancak google play'den clash of clans indirilemiyor, aygıt uyumlu değil hatası veriyor. apk olarak indirip kurmayı denedim o da kurulamadı aynı hatadan dolayı.

    2- Oracle VirtualBox ile sanal işletim sistemi olarak windows xp kurdum. Bir çok yol denedim ancak Bluestacks grafik kartı olmamasından dolayı kurulamadı. Çok araştırdım bu konuyu eski bir setup buldum. Onu kurdum. Onda da ayrı bir hata verdi. Orca ile editledim ancak değişen pek bir şey olmadı.

    3- Andy ismindeki emulatoru kurmayı denedim ancak onun da sonu hüsran oldu.


    Şimdi sizden isteğim, bilgisayarımdan birden fazla bluestacks açabilir miyim?

    Ya da bildiğiniz farklı bir çözüm var mı?

    Vmware ile kurun hocam. Grafik kartı falan tanıtabilirsiniz vmware ile.
  • 18-04-2015, 23:29:06
    #3
    sawashan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vmware ile kurun hocam. Grafik kartı falan tanıtabilirsiniz vmware ile.
    Vmware'yi kurduğum sanal işletim sistemine kuracağım. Sonrası basittir umarım
  • 19-04-2015, 16:43:00
    #4
    KuTikuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vmware'yi kurduğum sanal işletim sistemine kuracağım. Sonrası basittir umarım
    Basit hocam vmware tools kuracaksınız onun dışındada 1 2 ayar var sadece.
  • 15-05-2015, 17:11:15
    #5
    Sandboxie diye bir program vardı. Birine önermiştim c!k c!k okey programından 2 tane açmasını ve 2 hesap ile giriş yapmasını sağlıyordu. Belki sizinde işinize yarar, deneyin isterseniz.