KuTikuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vmware'yi kurduğum sanal işletim sistemine kuracağım. Sonrası basittir umarım
Basit hocam vmware tools kuracaksınız onun dışındada 1 2 ayar var sadece.