sawashan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vmware ile kurun hocam. Grafik kartı falan tanıtabilirsiniz vmware ile.
Vmware'yi kurduğum sanal işletim sistemine kuracağım. Sonrası basittir umarım