• 23-12-2012, 13:51:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ..
    Bir projem var.NE kadar tutar tutmaz vs. bunları geçelim konumuz bu değil.
    Ben bu projeye girmek istiyorum

    Bir msn - skype - ebuddy gibi ;
    • Program içerisinde kullanıcı kaydının oluşturulması
    • Program içinde anlık ileti gönderme - durum paylaşma gibi durumların bulunması
    • Arkadaşlık isteği gönderimi - Silme - Engelleme
    • Sohbet lobileri oluşturma
    • Üyelik gruplarının olduğu bir sistem
    • Ve tüm bunları yönetebileceğim bir admin paneli ..
    gibi başlıca isteklerim var.
    Bunu başlangıç olarak masaüstü programlama ile yapabilecek arkadaş arıyorum.Ankara içi olursa harika olur olmazsa sorun değil..

    Başlangıca masaüstü programı ve aynı şekilde çalışan Android uygulaması ve ios uygulaması yazdırmayı düşünüyorum.

    Programa ait tüm arayüz tasarımlarını ben yapıp teslim edeceğim.
    Lütfen fiyat verirken bu durumu göz önünde bulundurup veriniz.

    Süre + fiyat ve varsa eklemek istedikleriniz ( önerileriniz ) PM ile gönderebilirsiniz.

    R10 dışı iletişim için :
    Teşekkürler, saygılarımla ..
  • 23-12-2012, 14:29:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam böyle bir işe girecekseniz işi öğrenmeniz gerek sürekli geliştirilmesi gerek bunun diğer türlü şahsi fikrim bence girmeyin
  • 23-12-2012, 14:34:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam böyle bir işe girecekseniz işi öğrenmeniz gerek sürekli geliştirilmesi gerek bunun diğer türlü şahsi fikrim bence girmeyin
    Hocam başlangıç yapmayı hedefliyorum zaten.
    Baktım tuttu ilerliyor proje o zaman bu durumları bırakında ben düşüneyim

    Yorumunuz için teşekkürler yinede.Sürekli geliştirmem gerek diye niye projeye girmiyorum bunuda anlayamadım.
  • 23-12-2012, 14:37:00
    #4
    windows 8 metro uygulaması düşünürseniz (hem tablet, hem pc için win8) iletişime geçebilirsiniz.
  • 23-12-2012, 15:08:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows 8 metro uygulaması düşünürseniz (hem tablet, hem pc için win8) iletişime geçebilirsiniz.
    Hocam başlangıç olarak andoid ve ios olmasını istiyorum.
    Veya php bile olabilir .

    Fakat tam karar veremiyorum.Masaüstü yazılımı yerine kısayol gibi mobil.sitename.com gibi tarayıcıdan girebilir.
  • 23-12-2012, 17:43:14
    #6
    "1" geliştiriciden çok şey istiyorsunuz : ).
    Kendimden örnek vermek gerekirse, gerekli web servisini, windows desktop uygulamasını ve android uygulamasını geliştiririm fakat ios uygulamasını geliştiremem.
    Aynı durum zannediyorum ki bir çok kişi için geçerli olacaktır, aynı zamanda böyle bir sistem oldukça maliyetli olur.
  • 23-12-2012, 21:33:37
    #7
    proje guzelde bu tur proje tek kısıyle olmaz