"1" geliştiriciden çok şey istiyorsunuz : ).
Kendimden örnek vermek gerekirse, gerekli web servisini, windows desktop uygulamasını ve android uygulamasını geliştiririm fakat ios uygulamasını geliştiremem.
Aynı durum zannediyorum ki bir çok kişi için geçerli olacaktır, aynı zamanda böyle bir sistem oldukça maliyetli olur.