• 04-04-2013, 10:35:30
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normal düz mirc editleme işi yapsan daha iyi eski mircler bana göre daha güzel.
  • 04-04-2013, 12:58:53
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mIRC Script Editleme(bana göre emek hırsızlığı) benim görüşlerime ters olduğundan o tür işleri yapmıyorum.Ben sıfırdan yazıyorum.Ayrıca klasik script'lerin yapımı çok zahmetli.DLL'ler ile her ne kadar güzelleştirmeye zenginleştirilmeye çalışılsada bir yerden patlak verebiliyor.Özellikle mIRC Pencereleri ile ilgili işlemlerde.
  • 12-04-2013, 23:37:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serdar işinde iyi ve çalışkan biridir. Düşünmeden birlikte çalışabilirsiniz
  • 28-04-2013, 10:54:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    hocam resimdeki scriptimi satıyorsunuz yoksa farklımı, konuda bunu satmıyorum demişsiniz yada ben öyle anladım bana demo gönderin bir inceliyim exe'i + fiyat
  • 28-04-2013, 11:56:06
    #23
    Satmıyorum dediğim Syrix Jooi! isimli kendi projemden bahsettim.Referans olarak onunda resmini paylaşmıştım.O projede bir script'di fakat karar değiştirip ayrı bir istemci olarak değiştirdik.Satılık olan script https://www.r10.net/mirc-scripting/99...ik-script.html bu konu başlığı altındakidir ve fiyatıda orda belirtilmiştir.
  • 08-07-2013, 20:55:58
    #24
    Hoş bişeye benziyor.