mIRC Script Editleme(bana göre emek hırsızlığı) benim görüşlerime ters olduğundan o tür işleri yapmıyorum.Ben sıfırdan yazıyorum.Ayrıca klasik script'lerin yapımı çok zahmetli.DLL'ler ile her ne kadar güzelleştirmeye zenginleştirilmeye çalışılsada bir yerden patlak verebiliyor.Özellikle mIRC Pencereleri ile ilgili işlemlerde.