Ücretli mIRC Script yaptırmak isteyenler
23
●5.576
- 04-04-2013, 12:58:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.mIRC Script Editleme(bana göre emek hırsızlığı) benim görüşlerime ters olduğundan o tür işleri yapmıyorum.Ben sıfırdan yazıyorum.Ayrıca klasik script'lerin yapımı çok zahmetli.DLL'ler ile her ne kadar güzelleştirmeye zenginleştirilmeye çalışılsada bir yerden patlak verebiliyor.Özellikle mIRC Pencereleri ile ilgili işlemlerde.
- 12-04-2013, 23:37:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Serdar işinde iyi ve çalışkan biridir. Düşünmeden birlikte çalışabilirsiniz
- 28-04-2013, 11:56:06Satmıyorum dediğim Syrix Jooi! isimli kendi projemden bahsettim.Referans olarak onunda resmini paylaşmıştım.O projede bir script'di fakat karar değiştirip ayrı bir istemci olarak değiştirdik.Satılık olan script https://www.r10.net/mirc-scripting/99...ik-script.html bu konu başlığı altındakidir ve fiyatıda orda belirtilmiştir.