Satmıyorum dediğim Syrix Jooi! isimli kendi projemden bahsettim.Referans olarak onunda resmini paylaşmıştım.O projede bir script'di fakat karar değiştirip ayrı bir istemci olarak değiştirdik.Satılık olan script https://www.r10.net/mirc-scripting/99...ik-script.html bu konu başlığı altındakidir ve fiyatıda orda belirtilmiştir.