sadece conio ve stdio kütüphaneleri olacak ve yalnızca if kullanarak (else olmayacak
) girilen sayıların en büyüğünü bulabilirmiyiz?if(sayi1>sayi2>=sayi3)
printf("en büyük sayi1);
if(sayi2>sayi1>=sayi3)
printf("en büyük sayi2);
gibi tek tek yazmadan yapmanın yolunu arıyorum.
