Arkadaşlar sadece aşağıdakileri kullanarak girilen sayıların en büyüğünü bulmanın kolay bir yolu mantığı varmıdır?
sadece conio ve stdio kütüphaneleri olacak ve yalnızca if kullanarak (else olmayacak

) girilen sayıların en büyüğünü bulabilirmiyiz?
if(sayi1>sayi2>=sayi3)
printf("en büyük sayi1);
if(sayi2>sayi1>=sayi3)
printf("en büyük sayi2);
gibi tek tek yazmadan yapmanın yolunu arıyorum.