Arkadaşlar sadece aşağıdakileri kullanarak girilen sayıların en büyüğünü bulmanın kolay bir yolu mantığı varmıdır?

sadece conio ve stdio kütüphaneleri olacak ve yalnızca if kullanarak (else olmayacak ) girilen sayıların en büyüğünü bulabilirmiyiz?

if(sayi1>sayi2>=sayi3)
printf("en büyük sayi1);

if(sayi2>sayi1>=sayi3)
printf("en büyük sayi2);


gibi tek tek yazmadan yapmanın yolunu arıyorum.