• 17-09-2010, 16:51:06
    #1
    Herkeze selam

    Arkadaşlar yeni bir projeye başladım bu proje bitti projenin içeriği tv programı ama öle böle değil yerli yabancı tüm tv ler bu programda tv izleyebilmek için bir web sitesi hazırlıyacam ve ordan download etmeden önce sizden bir k.adı ve şifre oluşturmanızı istiyecek böylece download ettiğiniz prog. size özel olacak çok yakında yayımlıyacağım sizlerde faydalanabilirsiniz epey araştırdım ancak birazda para kazanmak lazım o yüzden bu programda birde adsense yayınlatmak istiyorum ancak bu adsenseyi yayımlıyorum fakat reklam tıklandığından ayrı bir pencerede açılsın istiyorum ben bir türlü beceremedim kısaca problem budur, visual basic 2008 kullanıyorum bilginize,
  • 17-09-2010, 17:20:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bildiğim kadarıyla Google desktop uygulamalarında adsense'e izin vermiyor. Sadece Google Earth'de var diye biliyorum.
    http://www.labnol.org/software/googl...cations/11259/
  • 17-09-2010, 18:27:44
    #3
    Ancak ben bu çalışmamda adsenseyi kullanabiliyorum fakat tek sorun reklam tıklandığından resimde görüldüğü gibi o ufacık browser da açıyor ben ise yeni pencerede açsın istiyorum

    prnt scrn
    http://i1009.hizliresim.com/2010/9/17/3393.jpg
  • 17-09-2010, 21:12:22
    #4
    Çünkü sen onu oraya entegre ediyorsun. Webbrowser olarak mı koydun onu oraya?
  • 17-09-2010, 23:29:50
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsense google ise flash olanı kullan html javaları kullanama swf oblesi ekle zaten tıklandıgında ayrı bir windows explorer ile acaktır adtech kullan bence google pek odeme yapmaz
  • 17-09-2010, 23:31:36
    #6
    ayrıca o liste ve player bir html içindemi açılıyor yoksa bileşenmi(ocx veya dll) falanmı yazdın o kısmını tam analamdım yardım edebilmek için kısaca nasıl programladıgınıda anlatırmısın
  • 18-09-2010, 13:01:09
    #7
    Html yi sayfanın hiç bir yerinde kullanmadım onlar bileşen
  • 18-09-2010, 22:04:54
    #8
    ben hala kavrıyamadım Bir html modulu olmadan Bir html yi nasıl prgramda gosterebildin hocam Exeyi upload edermisin Exe bakabilirmiyim.
  • 19-09-2010, 01:19:04
    #9
    tr16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hala kavrıyamadım Bir html modulu olmadan Bir html yi nasıl prgramda gosterebildin hocam Exeyi upload edermisin Exe bakabilirmiyim.
    iframe gibi birşey vermiş olabilir