tr16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hala kavrıyamadım Bir html modulu olmadan Bir html yi nasıl prgramda gosterebildin hocam Exeyi upload edermisin Exe bakabilirmiyim.
iframe gibi birşey vermiş olabilir