• 01-08-2007, 00:32:41
    #10
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veritabanı programlama için de güzel bir kaynak. Teşekkürler..
    Evet veritabanı acısındanda güzel uygulamalar içeriyor,teşekkürler.
  • 01-08-2007, 12:48:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yazılımı indirdim.
    bakalım bellki bizde yazmaya başlarız bir gün bu yazılımları.
  • 01-08-2007, 16:03:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    STI xtragridle mi yaptın ..?
  • 01-08-2007, 16:52:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    indirdim ama daha kodları incelemedim bakalım performans bakımından iyi mi kod hamallığı var mı
    En kısa zamanda inceleyeceğim teşekkürler.
  • 01-08-2007, 16:56:19
    #14
    Teşekkürler arkadaşlar
    RoMeO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    STI xtragridle mi yaptın ..?
    evet xtragrid
    Lisans:Tamamen bitirmediğim kısımları olabilir ama genel manada güzel çalışıyor.Hamallıga zıt bir örnek olarak bir connectionı bir kere acıp diger parent forumlarda kullanıyor böylece baglantı ac kapa ve tekrarlanma olmuyor.
  • 15-08-2007, 14:50:43
    #15
    Güzel programa benziyo ben de VB den C ye geçiş yapıyorum. Yararlı bir örnek database ile ilgili. Teşekkürler...
  • 15-08-2007, 15:29:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    STI eline sağlık böyle birşey yapıp foruma sunman çok güzel bir davranış abine de duacısındır heralde
  • 26-08-2007, 17:36:17
    #17
    güzel bir uygulama... tşkler...
  • 27-08-2007, 15:35:20
    #18
    Sağol STI