Teşekkürler arkadaşlar
RoMeO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
STI xtragridle mi yaptın ..?
evet xtragrid
Lisans:Tamamen bitirmediğim kısımları olabilir ama genel manada güzel çalışıyor.Hamallıga zıt bir örnek olarak bir connectionı bir kere acıp diger parent forumlarda kullanıyor böylece baglantı ac kapa ve tekrarlanma olmuyor.