• 22-04-2010, 08:21:20
    #1
    Arkadaşlar bugün C++ 'dan sınavım var. Şuan c++ 'ya çalışıyorum ama Visiual Studio 2008 'de yazdığımız kodları nasıl çalıştırıcaz bilmiyorum. Normalde yukarıda Build menüsü olması lazımdı , ordan çalıştırıyorduk VS 2006 da. Kodları nasıl çalıştırabilirim ?
  • 22-04-2010, 08:47:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    window menusunden aktif edebilirsiniz sanırım tam emin değilim uzun zamandır kullanmadım
  • 22-04-2010, 09:20:41
    #3
    baktım ordada öyle bir seçenek yok.
  • 22-04-2010, 09:23:25
    #4
    f5 bas
  • 22-04-2010, 10:03:43
    #5
    olmuyor :S
  • 22-04-2010, 10:23:02
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    wiew - toolbars - build 2010'da bu şekilde 2008'i bilmiyorum
  • 22-04-2010, 11:23:13
    #7
    ctrl f5 yaptınmı hocam?
  • 22-04-2010, 13:57:21
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    senin hatan direk kaynak kodundan calısmayı denemek yapman gereken proje seklınde acmaktır direk cpp derlemeye calısmak degıl file dan bir new project acıp sonra ona project seklemesınden attach new file ile bir cpp dosyası entegre edıceksın o sekılde olucak ama new project acarken empty project e tick atmayı unutma
  • 22-04-2010, 15:47:16
    #9
    Twinsens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin hatan direk kaynak kodundan calısmayı denemek yapman gereken proje seklınde acmaktır direk cpp derlemeye calısmak degıl file dan bir new project acıp sonra ona project seklemesınden attach new file ile bir cpp dosyası entegre edıceksın o sekılde olucak ama new project acarken empty project e tick atmayı unutma
    New project 'den Empty Project 'i seçtim. Sonra File>New>File 'den bir kaynak dosyası oluşturdum. Build dediğimde ise şöyle bir hata verdi :
    Error	1	general error c10100b1: Failed to load file "..\Debug\projem1.exe". Sistem belirtilen yolu bulam1yor.	mt.exe	projem1
    Viusal 2008 'de niye böyle karışık ? Visiual 2006 'da File >New file den dire kaynak dosyası oluşturdummu iş bitiyordu. Çok karışık bunda..