Çok ACİL Bakın! Visiual Studio 2008 'de Build Menüsü Yok
10
●897
- 22-04-2010, 13:57:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.senin hatan direk kaynak kodundan calısmayı denemek yapman gereken proje seklınde acmaktır direk cpp derlemeye calısmak degıl file dan bir new project acıp sonra ona project seklemesınden attach new file ile bir cpp dosyası entegre edıceksın o sekılde olucak ama new project acarken empty project e tick atmayı unutma
- 22-04-2010, 15:47:16New project 'den Empty Project 'i seçtim. Sonra File>New>File 'den bir kaynak dosyası oluşturdum. Build dediğimde ise şöyle bir hata verdi :Twinsens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Error 1 general error c10100b1: Failed to load file "..\Debug\projem1.exe". Sistem belirtilen yolu bulam1yor. mt.exe projem1
Viusal 2008 'de niye böyle karışık ? Visiual 2006 'da File >New file den dire kaynak dosyası oluşturdummu iş bitiyordu. Çok karışık bunda..