Arkadaşlar bugün C++ 'dan sınavım var. Şuan c++ 'ya çalışıyorum ama Visiual Studio 2008 'de yazdığımız kodları nasıl çalıştırıcaz bilmiyorum. Normalde yukarıda Build menüsü olması lazımdı , ordan çalıştırıyorduk VS 2006 da. Kodları nasıl çalıştırabilirim ?