• 23-01-2010, 16:04:26
    #1
    s.a. arkadaşlar.

    Bilgisayar ağındaki verileri izleyip ayrıştırma işlemini yaptım fakat bu verileri bloklama konusunda sıkıntı çekiyorum. Arkadaşlar bu konuda yardım edebilcek birisi var mı? Her türlü fikire açığım. kod olabilir, modül olabilir...
  • 23-01-2010, 19:13:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hangi dil olduyunu belirtmeden konu acanlara cok kiziyorum nasil yardim edicez ?
  • 25-01-2010, 20:41:05
    #3
    Bloklamak derken kastın nedir ?
    Genel olarak Arp Poisining olayını bi incele istersen faydası olur sanırım.

    Kolay Gelsin.