s.a. arkadaşlar.

Bilgisayar ağındaki verileri izleyip ayrıştırma işlemini yaptım fakat bu verileri bloklama konusunda sıkıntı çekiyorum. Arkadaşlar bu konuda yardım edebilcek birisi var mı? Her türlü fikire açığım. kod olabilir, modül olabilir...