• 15-02-2023, 16:46:12
    #1
    Merhaba hocalarım elimde phyton bot var çalıştırdığımda siyah ekran verip kapanıyor botu nasıl çalıştırabilirim hangi kütüphaneyi yüklemem gerekiyor yardımcı olabilecek varmı botu özeden pm ile iletebilirim
  • 15-02-2023, 17:18:57
    #2
    kendiniz mi yazdınız herhangi biyerden/ birisinden mi aldınız
  • 16-02-2023, 11:44:47
    #3
    GirisimciOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendiniz mi yazdınız herhangi biyerden/ birisinden mi aldınız
    githubdan buldum hocam