Merhaba hocalarım elimde phyton bot var çalıştırdığımda siyah ekran verip kapanıyor botu nasıl çalıştırabilirim hangi kütüphaneyi yüklemem gerekiyor yardımcı olabilecek varmı botu özeden pm ile iletebilirim