• 26-09-2022, 21:31:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekip Arkadaşı Arıyoruz!
    Odyoloji alanında tıbbi cihaz geliştiren bir startup şirketiyiz. Çalışmalarımızla Tübitak BİGG desteğini kazanarak, 2 yıl önce şirketimizi kurduk. Ardından Kosgeb'den Ar-Ge ve İnovasyon Desteğini kazandık. Fonbulucu platformunda yatırım turuna çıkarak 591 farklı kişiden toplam 828.000 TL yatırım aldık.
    Şuan bir C# (WPF) yazılımcı ekip arkadaşına daha ihtiyaç duyuyoruz. Ancak bahsettiğim destekler ve yatırımlar, sertifikasyon ve üretim maaliyetlerini bile tamamen karşılayamadığı için bu konuda bir bütçe ayıramıyoruz. Bu sebeple pay/hisse karşılığı bir ekip arkadaşı arıyoruz. Yani çalışmalarımızda bizimle yürüyecek bir ortak arıyoruz.
    Her şey yolunda giderse 5 ay sonra pazara çıkmayı ve satış yapmayı planlıyoruz. Satışa çıktıktan sonra, hisselerimize ek olarak tüm ekip olarak tatmin edici bir maaş alacağımızı umuyoruz.
    İlgilen arkadaşlara detaylı sunum yapabiliriz. Aşağıya bizi tanıyabileceğiniz video linklerini bırakıyorum.

    Herkese iyi çalışmalar dilerim,
    Sebahattin.
    (sebahattin@aiheartech.com)
    AIHEAR Teknoloji A.Ş.

    TRT Haber:
    https://www.youtube.com/watch?v=Nnd7d3hu9B8
    Teknofest:
    https://www.youtube.com/watch?v=XcOXwwjY-0s
    E-Girişim:
    https://www.youtube.com/watch?v=-KdoCmte59o
  • 26-09-2022, 21:35:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam merhaba dilerseniz yarı zamanlı çalışa biliriz belirli saatler ışığında whatsapp dan ulaşabilirsiniz
  • 26-09-2022, 21:49:08
    #3
    Biraz daha detaylandırayım;
    Çok detaylı bir mimariye sahip, bir C# WPF masaüstü uygulama yazılımımız var. Geliştirdiğimiz bu yazılımda bazı revizyonlar yapmak istiyoruz ve mevcut olan bazı bugları çözmek istiyoruz. Kısa vadede bu konularla ilgilenecek, uzun vadede ise diğer projelerimizde yer alacak bir ekip arkadaşı arıyoruz. Çalışmalarımızı da Entertech İstanbul Teknokent'te (Avcılar'da) yürütüyoruz.
  • 01-10-2022, 01:14:10
    #4
    Selamlar

    Öncelikle projeniz hayirli olsun ve umarim en kisa sürede tamamlar, istediginiz sonuclari alirsiniz.

    Istediginiz sartlarda calisacak birilerini bulmak zor, özellikle hayat pahaliligi bu kadar yüksek iken, 5 ay (ki muhtemelen sürec daha cok uzayacaktir) birine hic para vermeden calistirabilmek pek mümkün degil.

    Yerinizde olsam, üniversitelerde okuyan ögrencilerden destek alirdim. Onlar icin referans önemli, tek bir calisan yerine birden fazla ögrenciye calisma imkani verirseniz, bence seve seve calisacaktir. Cünkü bir cok ögrenciden, para almadan ya da karin tokluguna calissam yeterli, kendimi gelistirmem önemli dediklerini duydum. Ben ögrenci olsam, part-time olarak bu isle ilgilenirdim mesela. O yüzden kendini gelistirmek isteyen, profesyonel is hayatinda henüz ögrenciyken var olmak isteyen kisileri ararsaniz sansiniz daha da artar.

    Iyi calismalar, basarilar