Ekip Arkadaşı Arıyoruz!
Odyoloji alanında tıbbi cihaz geliştiren bir startup şirketiyiz. Çalışmalarımızla Tübitak BİGG desteğini kazanarak, 2 yıl önce şirketimizi kurduk. Ardından Kosgeb'den Ar-Ge ve İnovasyon Desteğini kazandık. Fonbulucu platformunda yatırım turuna çıkarak 591 farklı kişiden toplam 828.000 TL yatırım aldık.
Şuan bir C# (WPF) yazılımcı ekip arkadaşına daha ihtiyaç duyuyoruz. Ancak bahsettiğim destekler ve yatırımlar, sertifikasyon ve üretim maaliyetlerini bile tamamen karşılayamadığı için bu konuda bir bütçe ayıramıyoruz. Bu sebeple pay/hisse karşılığı bir ekip arkadaşı arıyoruz. Yani çalışmalarımızda bizimle yürüyecek bir ortak arıyoruz.
Her şey yolunda giderse 5 ay sonra pazara çıkmayı ve satış yapmayı planlıyoruz. Satışa çıktıktan sonra, hisselerimize ek olarak tüm ekip olarak tatmin edici bir maaş alacağımızı umuyoruz.
İlgilen arkadaşlara detaylı sunum yapabiliriz. Aşağıya bizi tanıyabileceğiniz video linklerini bırakıyorum.

Herkese iyi çalışmalar dilerim,
Sebahattin.
(sebahattin@aiheartech.com)
AIHEAR Teknoloji A.Ş.

TRT Haber:
https://www.youtube.com/watch?v=Nnd7d3hu9B8
Teknofest:
https://www.youtube.com/watch?v=XcOXwwjY-0s
E-Girişim:
https://www.youtube.com/watch?v=-KdoCmte59o