herkese merhaba
c# derslerine basladım visiul sütüdyoda consol app net fream wörk bir proje oluşturdum sonra console.write("merhaba"); kodumu yazdım starta bastım siyah ekranda merhaba dünya yazdı sonra hemen kayboldu eğitim aldığım öğretmenin ekranında kaybolmuyor bu hatayı nasıl düzeltebilirim
simdiden yardımcı olan herkese tesekkürler
visul stüdyoda consol app da start calışmıyor yardım
2
●23