herkese merhaba

c# derslerine basladım visiul sütüdyoda consol app net fream wörk bir proje oluşturdum sonra console.write("merhaba"); kodumu yazdım starta bastım siyah ekranda merhaba dünya yazdı sonra hemen kayboldu eğitim aldığım öğretmenin ekranında kaybolmuyor bu hatayı nasıl düzeltebilirim

simdiden yardımcı olan herkese tesekkürler