• 05-08-2017, 23:08:52
    #1
    Selamlar, X oyununu c# ile açtırdıktan sonra üye girişi yaptırmak istiyorum. Daha sonra oyunda sürekli karakteri W tuşuna basarak yürütmesini istiyorum. Ancak bunları bilgisayarın arkaplanında yaparken ben istediğimi yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
  • 06-08-2017, 23:55:39
    #2
    oyuna bağlı olarak değişir. oyunu belirtirseniz ücreti karşısında yapıp yapamayacağımı size bildirebilirim.
  • 08-08-2017, 10:24:36
    #3
    SendKeys.Send("karakter");

    karakter kısmına istediğiniz harfi yazabilirsiniz("a","w"). O harfe basacaktır. Timer arayıcılığı ile sürekli bastırma yapabilirsiniz. İyi forumlar..
  • 08-08-2017, 10:42:27
    #4
    mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SendKeys.Send("karakter");

    karakter kısmına istediğiniz harfi yazabilirsiniz("a","w"). O harfe basacaktır. Timer arayıcılığı ile sürekli bastırma yapabilirsiniz. İyi forumlar..
    Demek istediğim bu değil, oyuna girecek giriş yapacak tabi bunların hepsi arka planda olacak. Oyunda sürekli karakter haraket edecek(Öne doğru yürüyecek sadece)

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:42:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:41:31 --

    kapgankaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyuna bağlı olarak değişir. oyunu belirtirseniz ücreti karşısında yapıp yapamayacağımı size bildirebilirim.
    Arkadaşlar görüşüldü. Ücretli olarak da yazdırabilirim yazacak arkadaş varsa pm.
  • 08-08-2017, 21:37:28
    #5
    SametKarakus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediğim bu değil, oyuna girecek giriş yapacak tabi bunların hepsi arka planda olacak. Oyunda sürekli karakter haraket edecek(Öne doğru yürüyecek sadece)

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:42:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:41:31 --



    Arkadaşlar görüşüldü. Ücretli olarak da yazdırabilirim yazacak arkadaş varsa pm.
    detaylı bilgi ile pm atarsanız c++ ile yapabilirim.