C# ile oyun açip otomatik oynatma
4
●569
- 05-08-2017, 23:08:52Selamlar, X oyununu c# ile açtırdıktan sonra üye girişi yaptırmak istiyorum. Daha sonra oyunda sürekli karakteri W tuşuna basarak yürütmesini istiyorum. Ancak bunları bilgisayarın arkaplanında yaparken ben istediğimi yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
- 06-08-2017, 23:55:39oyuna bağlı olarak değişir. oyunu belirtirseniz ücreti karşısında yapıp yapamayacağımı size bildirebilirim.
- 08-08-2017, 10:24:36SendKeys.Send("karakter");
karakter kısmına istediğiniz harfi yazabilirsiniz("a","w"). O harfe basacaktır. Timer arayıcılığı ile sürekli bastırma yapabilirsiniz. İyi forumlar.. - 08-08-2017, 10:42:27Demek istediğim bu değil, oyuna girecek giriş yapacak tabi bunların hepsi arka planda olacak. Oyunda sürekli karakter haraket edecek(Öne doğru yürüyecek sadece)mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:42:27 -->-> Daha önceki mesaj 10:41:31 --
Arkadaşlar görüşüldü. Ücretli olarak da yazdırabilirim yazacak arkadaş varsa pm.kapgankaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-08-2017, 21:37:28detaylı bilgi ile pm atarsanız c++ ile yapabilirim.SametKarakus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle