Selamlar, X oyununu c# ile açtırdıktan sonra üye girişi yaptırmak istiyorum. Daha sonra oyunda sürekli karakteri W tuşuna basarak yürütmesini istiyorum. Ancak bunları bilgisayarın arkaplanında yaparken ben istediğimi yapmak istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?