• 21-02-2016, 21:32:52
    #1
    Pc de webcam var. Butona bastigimda fotoğraf cekmesini ve kaydetmesini istiyorum. Bunu nasil yapabilirim?
  • 21-02-2016, 21:57:13
    #2
    Merhaba,

    http://easywebcam.codeplex.com/ adresinden indireceğin kütüphaneyle bu işlemi yapabilirsin.
  • 21-02-2016, 23:47:39
    #3
    Teşekkürler.
  • 22-02-2016, 15:52:42
    #4
    yapamadım malesef. yardımcı olabilecek varmı ?
  • 22-02-2016, 18:23:12
    #5
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapamadım malesef. yardımcı olabilecek varmı ?
    DLL: http://www.cemuter.com/WebCam_Capture.rar

    Formuna 1 tane pictureBox koy

    Foto Cekmek için :
     private void webCamCapture1_ImageCaptured(object source, WebCam_Capture.WebcamEventArgs e)
            {
                pictureBox1.Image = e.WebCamImage;
            }
    Camerayı Baslatmak için:
     webCamCapture1.Start(0);
    Camerayı durdurmak için:
     webCamCapture1.Stop();