Butona basıldığında fotograf cekmek
4
●354
- 21-02-2016, 21:32:52Pc de webcam var. Butona bastigimda fotoğraf cekmesini ve kaydetmesini istiyorum. Bunu nasil yapabilirim?
- 21-02-2016, 21:57:13Merhaba,
http://easywebcam.codeplex.com/ adresinden indireceğin kütüphaneyle bu işlemi yapabilirsin. - 22-02-2016, 18:23:12DLL: http://www.cemuter.com/WebCam_Capture.rarLinkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Formuna 1 tane pictureBox koy
Foto Cekmek için :
private void webCamCapture1_ImageCaptured(object source, WebCam_Capture.WebcamEventArgs e) { pictureBox1.Image = e.WebCamImage; }Camerayı Baslatmak için:
webCamCapture1.Start(0);
Camerayı durdurmak için:
webCamCapture1.Stop();