Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapamadım malesef. yardımcı olabilecek varmı ?
DLL: http://www.cemuter.com/WebCam_Capture.rar

Formuna 1 tane pictureBox koy

Foto Cekmek için :
 private void webCamCapture1_ImageCaptured(object source, WebCam_Capture.WebcamEventArgs e)
        {
            pictureBox1.Image = e.WebCamImage;
        }
Camerayı Baslatmak için:
 webCamCapture1.Start(0);
Camerayı durdurmak için:
 webCamCapture1.Stop();