DevExpress ve ASP.net'i bilen, IIS ile ilgili bir problemi veya DevExpress'te ile ASP.Net arasındaki sorunu çözebilecek bir arkadaş arıyorum. Gerekirse cuzi miktarda gönderebilirim. Elimde bir iş var ve bir türlü işin içinden çıkamadım. Localde canavar gibi çalışıyor gel gelelim ftp'ye atınca patlıyor.
ASP.Net ile yıldızım bir türlü barışamadı arkadaş. Onu düzeltirim, IIS patlar, bir tarafını düzeltirim bu sefer de web.config öter. Hele işin içinde web ortamında DevExpress varsa, kesin..
Masaüstünde .Net eyvallah ama webte .Net sevmiyorum arkadaş, cidden yıldızım barışamadı gitti. Çok illet bir şey.
Neyse, ASP.Net ve DevExpress konusunda bilgili arkadaşlardan özel mesaj bekliyorum yaşadığım sorunu anlatmak için. Teşekkür ederim.
DevExpress ve Asp.Net'i bilen bir arkadaş aranıyor.
6
●469
- 12-01-2016, 09:59:41
- 12-01-2016, 10:31:30PM gönderildi.VoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2016, 12:33:33Referanslarda kullandığım DLL'leri attım açıkcası, uzaktan bağlanıp bakma şansı olan hiç yok mudur
- 12-01-2016, 14:49:02Tüm DLL'leri de attım ama sonuç aynı.bilgincik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2016, 09:39:57Şuraya koysanız sorun nedir bakalım neden illa pm

Not : .Net'e b*k atmayın sorun sizin bilgi ve tecrübenizle alakalı
Web,Widows ve Mobile projelerde rahatlıkla kullanabilirsiniz dili ve teknolojiyi iyi öğrendiğinizde..
Not 2 : DevExpress'i web tarafında kullanmayın bence. Bende şahsen windows tarafında çok sık kullanırım DevExpress'i ama web tarafında çok ağır kalıyor. Bir sürü referans ekliyor bir sürü şey yapıyor sanki proje sizin değilmiş gibi hakimiyeti eline alıyor...