Şuraya koysanız sorun nedir bakalım neden illa pm
Not : .Net'e b*k atmayın sorun sizin bilgi ve tecrübenizle alakalı Web,Widows ve Mobile projelerde rahatlıkla kullanabilirsiniz dili ve teknolojiyi iyi öğrendiğinizde..
Not 2 : DevExpress'i web tarafında kullanmayın bence. Bende şahsen windows tarafında çok sık kullanırım DevExpress'i ama web tarafında çok ağır kalıyor. Bir sürü referans ekliyor bir sürü şey yapıyor sanki proje sizin değilmiş gibi hakimiyeti eline alıyor...