DevExpress ve ASP.net'i bilen, IIS ile ilgili bir problemi veya DevExpress'te ile ASP.Net arasındaki sorunu çözebilecek bir arkadaş arıyorum. Gerekirse cuzi miktarda gönderebilirim. Elimde bir iş var ve bir türlü işin içinden çıkamadım. Localde canavar gibi çalışıyor gel gelelim ftp'ye atınca patlıyor.

ASP.Net ile yıldızım bir türlü barışamadı arkadaş. Onu düzeltirim, IIS patlar, bir tarafını düzeltirim bu sefer de web.config öter. Hele işin içinde web ortamında DevExpress varsa, kesin..

Masaüstünde .Net eyvallah ama webte .Net sevmiyorum arkadaş, cidden yıldızım barışamadı gitti. Çok illet bir şey.

Neyse, ASP.Net ve DevExpress konusunda bilgili arkadaşlardan özel mesaj bekliyorum yaşadığım sorunu anlatmak için. Teşekkür ederim.