meraba arkadaşlar uğraşıp duruyorum. bir türlü bulamadım
textbox1 e sayı giricem bu sayı 20 olsun mesela
bu sayıyı 10 ile çarpıp yani 20*10 yapıp textbox 2 ye aktarması gerekiyor.
bu olay butonsuz olacak basit ama yapamadım.
Bilen arkadaş yazarsa çok sevinirim
Bulamadığım için de uyuyamadım.
c# textbox1 deki sayıyı 10 ile çarpıp textbox2 ye aktarma
5
●756
- 17-04-2015, 04:20:37textbox1. in keypress eventine
bunu yazıpAlıntı
yine textbox1 in textchanged eventine
bunu yazarak çözebilirsin. ama çok büyük sayılar girince saçmalarAlıntı
Int64.MaxValue bunu da araştırabilrsin
http://prntscr.com/6uo4ba resimde labele yazdırdım - 17-04-2015, 04:39:58Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vermiş olduğunuz bilgi için çok teşekkür ederim.
ama yapamadım.
Ben bunu asp de yapmaya çalışıyorum.
Yeni başladığım için tam olarak hakim değilim konulara.
http://prntscr.com/6uo9hn - 17-04-2015, 14:52:13Hocam teşşekkür ederim ama ben şöyle yazdım ve oldu belki daha sonraki arkadaşlara lazım olur diye yazayım.ObreuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
double aylik = 12;
* * * * * * double hesap=Convert.ToDouble(textmaas.Text);
* * * *
* * * * * txtyillik.Text = Convert.ToDouble(aylik * hesap).ToString()+" TL";